perjantaina, marraskuuta 13, 2009

Whiff oh Joy Challenge #55


WOJ:n haasteessa oli kiva aihe, värit oranssi, ruskea ja ivory. Ja taas tuotti vähän vaivaa että minkävärinen oikeesti on ivory? Olkoon nyt tommonen:) Nämä tällaiset värihaasteet on aikas mukavia koska yleensä ei ole tullut käytettyä niitä värejä mitä haasteessa on.
Eka kertaa kokeilin uudenlaista korttipohjaa ja taittelin tän Scor Pal:illa, joka on ollut mulla jo tovin muttei ole tullut käytettyä. Vähän harmittaa että olisko sittenkin pitänyt ottaa se tuumamitoituksella oleva koska sille löytyy paljon enemmän malleja.

Tässä siis minun korttini. Muuten ihan ok, mutta olis pitänyt sittenkin jättää ilman mitään koristeita:)
Kuvan olen värittänyt Copic tusseilla, paprut K&Companyn Brenda Walton Neopolitan lehtiöstä. Kukat vanhaa varastoa. Oranssit ruusut olin ehtinyt jo laittaa "poistoihin", mutta kaivelin uudestaan esiin. Nauha on Tiimarista.


Kortti koristeltu myös sisäpuolelta, leimasin kulmat Prima Marketing:n Build-A-Frame setin leimalla


Oikein mukavaa viikonloppua !


5 kommenttia:

Piccolissima kirjoitti...

Ihana kortti! Ja höpö höpö, ei mun mielestä ainakaan olis pitäny jättää koristeita pois, nuo on just täydelliset koristeet tähän korttiin! Kukat on aseteltu kauniisti ja tuo timanttikiekura tuolla alla kruunaa kokonaisuuden!! <3 Minä tykkään tästä kyllä ihan tosi paljon! :)

SannaS kirjoitti...

Aivan upea!!! Todella kaunis! ei voi muuta todeta kuin WAU! =)

Heather Huggins kirjoitti...

Wow..Very Pretty!! Thanks for joining us this week...

Maaret kirjoitti...

Ihastuttava ja huolellisesti kasattu kortti, joka todella kaunista katseltavaa!

Marga kirjoitti...

Amazing! I love all the details and your coloring, it's beautiful! :)

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries