torstaina, elokuuta 13, 2009

Vauvakortteja ja muuta höpinää vaihteeksi...



Ensiksi suuret kiitokset mieltälämmittävistä kommenteista :) En ole vielä koskaan saanut noin paljon niitä ja olen kyllä iloinen! Käyn monien blogeissa vierailulla ja olen mukamas niin laiska/kiireinen etten jaksa kirjoittaa mun blogiosoitetta kun on niin pitkä rimpsu, on siinäkin syy!!
Lupasinkin itselleni tästä lähtien ilmoittaa vierailustani jokaisen blogissa:)

Vauvakortteja olen väsäillyt tässä, tytölle kastekortteja ja pojalle vauvaonnittelut, paitsi että ne poikakortit on vielä tekemättä/työn alla :) Saas nähdä millon joutaa koska nyt on aivan pakko hoitaa välillä huushollia. Ne aikaisemmin mainitsemani pyykit on nyt kuivuneet ja Järkyttävä pino puhtaita vaatteita odottaa noutajaansa. Voi että inhoan tuota vaatteiden viikkaamista ja silittämistä! Veätän sitä aina viimeiseen asti. Saatikka sitten kaikkien seitsemän hengen alusvaatteet ja sukat (isännän kamppeet kyllä erottaa:). Itseasiassa en edes tiedä mikä kuuluu kenellekin meidän tytöistä, ovat jo niin paljon samankokoisia. Että tämä taas tästä.. Olisin vaan mieluummin istunut tuolla makkarin nurkassa työpöydän ääressä..

Sain valmiiksi kolme korttia jotka kaikki ovat erilaisia. Tämä kortti on aika hempeä mun makuun. Kuvan olen leimannut Sunday Intin leimasimella jonka tilasin jo iänpäivät sitten ja nyt vasta kokeilin. Taustapaperi on Tildan papereita, niitäkään ei ole vielä aikaisemmin tullut käytettyä. Olivat niin ihania että oli vaan pakko ostaa Sinooperista:) Korttipoha on valmiiksi kohokuvioitu joten en hirveästi viitsinyt mitään kummempia laitella ja olis kuitenkin ollut parempi ilman tuota kukkaa.




Sama leimakuva tummanpunaisena (kun tuo vaaleanpunainen ei ole mun juttu). Nämä paperit on myös Tildaa ja kun oli valmiiksi jo ruusua niin en osannut laitella enempää kukkia vaikka kuin mallasin.


Vielä tämä vähän erilainen kortti, joka on ehkä mun lemppari näistä;) Paperit ovat K&Companyn (jostain)lehtiöstä ja kuva ATC-vihosta, jossa on ihania vauva- ja lapsiaiheisia kuvia. Reunat leikkasin ainoilla omistamillani Fiskarsin kuviosaksilla..



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries